| D16K |
---|---|
Emisyon standardı | Euro 6 |
Silindir sayısı | 6 |
Silindir hacmi | 16.1 dm³ |
Strok | 165 mm |
Çap | 144 mm |
Kompresyon oranı | 16.0:1 |
Ekonomik devirler | 950–1400 dev/dk. |
Egzoz fren gücü | 230 kW (2200 dev/dk.) |
VEB+ etkisi | 470 kW (2200 dev/dk.) |
VEB+ | opsiyonel |
Yağ filtreleri | 2 tam geçirgen, 1 baypas |
Filtre dahil yağ değiştirme hacmi | 42 l |
Soğutma sistemi, toplam hacim | 48 l |
Sülfür içermeyen yakıt (EN590, maks. 10 ppm sülfür)
Biyodizel nesil 2 (EN15940, sentetik dizel)
VDS4 ile 100.000 km'de bir veya yılda bir.
| Tork çıkışı | Oran |
---|---|---|
EPTT650 | 650 Nm* | 1.26:1 |
EPTT1000 | 1000 Nm* | 1.26:1 |
*Hem sürüş sırasındaki hem de hareketsiz durumdaki tork çıkışı.
Net motor gücü: EC 582/2011
D16K550 (410 kW) |
|
---|---|
1380–1700 dev/dk.'da maksimum güç | 550 hp |
900–1380 dev/dk.'da maksimum tork | 2800 Nm |
D16K650 (480 kW) |
|
1450–1700 dev/dk.'da maksimum güç | 650 hp |
950–1450 dev/dk.'da maksimum tork | 3150 Nm |
D16K750 (550 kW) |
|
1600–1800 dev/dk.'da maksimum güç | 750 hp |
950–1400 dev/dk.'da maksimum tork | 3550 Nm |
Tip | Son vites | Motor torku (Nm) | Toplam katar ağırlığı onayı (ton) |
---|---|---|---|
AT2812F | Bire bir oranlı | 2800 | 60 |
ATO3112F | Overdrive | 3150 | 100 |
ATO3512F | Overdrive | 3550 | 100 |
Tip | Aks | Vites | Maksimum tork (Nm) | Maksimum aks/bogi yükü (ton) | Toplam katar ağırlığı onayı (ton) |
---|---|---|---|---|---|
Tek redüksiyonlu | |||||
RSS1356 | Solo | Hipoid | 2400/2800 | 13 | 56/44 |
RSS1370A/B | Solo | Hipoid | 13 | 70 | |
RTS2370A | Tandem | Hipoid | 3550 | 23 | 70 |
RTS2310 | Tandem | Hipoid | 3550 | 23 | 100 |
Cerli aks | |||||
RSH1370F | Solo | Konik spiral | 3550 | 13 | 70 |
RTH2610F | Tandem | Konik spiral | 3550 | 26 | 100 |
RTH3210 | Tandem | Konik spiral | 3550 | 32 | 100 |
RTH3312 | Tandem | Konik spiral | 3550 | 33 | 120 |
RTH3815 | Tandem | Konik spiral | 3550 | 38 | 150 |
RSS1356 | RSS1370A/B | RTS2370A | RTS2310A | RSH1370F | RTH2610F | RTH3210G | RTH3312B | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.50:1 | 2.06:1 | 2.43:1 | 2.06:1 | 3.46:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.79:1 | 2.17:1 | 2.57:1 | 2.17:1 | 3.61:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
3.10:1 | 2.47:1 | 2.83:1 | 2.31:1 | 3.76:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
3.44:1 | 2.47:1 | 3.09:1 | 2.47:1 | 4.12:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.67:1 | 2.64:1 | 3.40:1 | 2.64:1 | 4.55:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 5.41:1 | |
2.85:1 | 3.78:1 | 2.85:1 | 5.41:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 | ||
3.08:1 | 4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 | |||
3.40:1* | 4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | ||||
3.67:1* | 5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | ||||
4.11:1* | 5.67:1 | 4.11:1 | 7.21:1 | |||||
6.17:1 | 4.63:1 |
*RSS1370B
PTER-DIN: Hidrolik pompanın doğrudan tahrik edilmesi için arkaya monte motor PTO’su.
PTER1400: Hidrolik pompa için flanş bağlantılı arkaya monte motor PTO’su.
PTER-100: Hidrolik pompa için flanş bağlantılı arkaya monte motor PTO’su.
PTR-F: Bağlantı flanş kaplini ve yüksek ya da düşük devir.
PTR-FL/FH: Bağlantı flanş kaplini ve yüksek ya da düşük devir.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Hidrolik pompasının doğrudan monte edilebilmesi için DIN bağlantısı ile düşük/orta/yüksek devir.
PTRD-F: Doğrudan montajlı kardan mili için bağlantı flanş kaplini ile yüksek devir.
PTRD-D: İkili tahrik ile yüksek devirli. Hidrolik pompaların doğrudan monte edilebilmesi için önde ve arkada DIN bağlantısı.
PTRD-D1: İkili tahrik ile yüksek devirli. Arkada bağlantı flanşı kaplini ve önde DIN bağlantısı.
PTRD-D2: Arkada ikili tahrik, önde tekli tahrik ile yüksek devirli. Arkada iki bağlantı flanşı kaplini ve önde bir DIN bağlantısı.